keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Lääkekokeilua

Eilen aloitin uuden lääkkeen jonka piti tuoda mulle uni. Levozin. Sanottiin että se on todella väsyttävä lääke ja varmasti yksi 50mg nappi antaa mulle unet, mutta kaksi on lupa illassa ottaa. No, otin ensin toivorikkaana sen 50mg ja odotin.. ja odotin... ja odotin.
Ei tapahdu mitään, kaveriksi olin ottanut vielä 500mg ketipinoria ja 20mg zyprexaa.
Parin tunnin päästä otin toisen 50mg:n, eikä vieläkään tapahdu mitään.

Tulos: unta n. 2-3 tuntia viime yönä. Okei, on se tunti enemmän kuin aikaisempana yönä, mutta riittääkö tuo mihinkään?

Eilen oli ryhmä. Olin alusta asti ahdistunut ja hermostunut, osittain nukkumattomuuden vuoksi, osittain syystä jota en tiedä.
Ekasta tunnista en muista mitään, tokasta tunnista muistan sen verran että kuulin kuinka veri kohisi korvissa ja lähin paniikin vallassa kesken kotiin.
Siitähän seurasi se että sain bussissa paniikkikohtauksen ja jouduin jäämään kesken matkaa pois kyydistä. Kävelin osan matkasta kotia kohti, loppumatkaksi uskaltauduin bussin kyytiin ja pääsin kotiin asti.

Tollanen tunnepäiväkirja lappunen mulla oli mukana. Pitäisi siihen joka päivä raapustella tunnetiloja, sen seurauksia jne. Eli tunteiden tunnistamista, luulisin. Ei todellakaan mikään helppo tehtävä, mä oon tosi huono tässä. Tunnistan ainoastaan ahdistuksen, mut jos oon oikein ymmärtänyt, niin se on enempi oire kuin itse tunne. Hähtäh?

Viikonloppuna on ohjelmaa tiedossa. Sinellin käsityökirppis ja kädentaitajien tori, jossa mä olen äitin kanssa myymässä meidän tekemiä kortteja ja koruja. Myös kirppistavaraa, eli tarpeettomia askartelutarvikkeita. Tämä siis Variston Sinellissä, sinne vaan. Lauantaina on koko perheen pääsiäistapahtuma, jossa on ohjelmaa lapsukaisillekin.
Toivottavasti myös kauppa käy :o)

Ihan just kohta pitää lähteä heittämään iskä lentokentälle, se menee viikonlopuksi Saariselälle. En ihan varma ole siitä että mikä reissu tuo on, mutta samapa tuo, mä saan auton viikonlopuksi :D

Mieliala vaihtelee rajusti, hetken on suorastaan euforinen olo, sitten rytinällä pohjamutiin ja itsevihaan itsetuhoon. Monta kertaa päivässä. Ei taida ihan toimia tuo Zeldox niin kuin kuuluisi. Tässä menee taas sekaisin epävakaat ja kaksisuuntaiset, en enää tiedä mikä on mitäkin kun on niin paljon vaihtelua päivän aikana.





2 kommenttia:

  1. Hei, olit käynyt blogissani ja kyselit noita ATC-kortti vaihtoja. Moni ATC-kortin tekijä, perustaa sivun blogiinsa missä on ns. Vapaita kortteja, jotka tarkoittaa, että tekemät ATC-kortit ovat vapaita vaihtoon, sitten vaan sähköpostia tai miten kukakin on blogiinsa laittanut, kuinka edetään. Sitten on isompia vaihtoja, löytyy ihan hakusanalla ATC-kortti vaihto tai muu vastaava, siellä sitten kerrotaan kuinka vaihto tapahtuu. Itse en ole pitkään aikaan lähtenyt mukaan mihinkään isoon vaihtoon, aika ei tunnu riittävän;) Kiva, että löysit blogiini, tervetuloa toistekkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos infosta :) Jännä että viestini toi sut tähän blogiin, kun mulla on olemassa ihan askartelublogi myös :D No, pääasia että sain vastauksen! KIITOS siitä!

      Poista

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.