maanantai 17. maaliskuuta 2014

Mitä järkeä?

Mitä järkeä on syödä lääkkeitä, jotka EIVÄT AUTA?

Mun mieleala menee niin vuoristorataa ettei mitään rajaa. Sen lisäksi mä oon valvonu (melkein kokonaan) 2vrk. Ja toissayönä mä löysin itseni ulkoa, eikä mitään muistikuvaa siitä miten ja millon ulos päädyin. Viimeyönä... no mä nukahdin kun otin reippaasti ketipinoria, sitten mä heräsin parin tunnin päästä ja loppuyön vaan pyörin ja suunnittelin suuria.

Zeldox ei selvästi sovi mulle, sen piti viedä maanisuus pois, mutta eipä se sitä ole tehnyt. Tätä menoa mä oon lähitulevaisuudessa uudestaan vankeudessa vasten omaa tahtoani.

Ja koko ajan ahdistaa, vaikka kuinka olis virtaa ja vauhtia, ahdistaa niin että oksettaa.
Harhoja ja vainoharhoja.

Muistoja, joita ei voi korjata.

Mä en jaksa enää!!

Rahattomuuskin vetää mielen solmuun. Vasta perjantaina tulee takuueläke ja mä kerkeen sitä ennen kuolla nälkään. F**K!!!

Pitäisi soittaa varaterpalle, mut en pysty. Enkä pysty soittaa osastollekkaan vaikka sekin oisi luvallista.

Keskiviikkona on ryhmä. Sillon saan lisää lääkkeitä, viikoksi. Itsemurhabileet houkuttais.

On niin sekava olo kun hetken mennään huipulla ja muutamassa sekunnissa putoan syvälle pohjamutiin ja kohta taas raketilla avaruuteen.

Help me.....

Edit.

Olen näköjään tänään kirjoittanut tämän tekstin, en vaan muista viimeisen 12 tunnin ajalta juurikaan mitään.

Ihana elämä, tätä lisää.

:( 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.