torstai 6. maaliskuuta 2014

[otsikko]

Voi itku ja hammasten kiristys :(

Terppani ottaa ja lähtee kohta lomalle enkä mä voi sille mitään! Byäääh!! Oli meillä hetki aikaa olla kahdestaan, tehtiin kirjallinen sopimus siitä että mä en tapa itseäni seuraavan neljän viikon aikana, enkä tee suuria elämää mullistavia päätöksiä. Terppa taas lupasi tulla lomalta takaisin ja soittaa mulle seuraavan tapaamisajan. Ja nimet alle vaaleanpunaiseen paperiin :D

Mutta voi tuskaa, valmiiksi jo ikävä... Huoh.

Kyllähän mä tiedän että se tarvii lomaa, mut SILTI tuntuu pahalta.

Vähän toi muisti pätkii eilisen(kin) suhteen. Koko eilispäivä on sellasen paksun sumun peitossa ja välillä tuntuu siltä että kaikki olikin vain unta, enkä mä missään kotona oo käyny.

Tapasin lääkäriäkin tänään, melkein sain kanttiiniluvan mut en sitten kuitenkaan. Mutta edistystä sekin, että pääsen kyllä äidin kanssa siellä kanttiinissa käymään. Äiti siis tulee tänään käymään, iskä hakee sen täältä ja menevät sitten kauppaan, mutta ehditään me kahvittelemaan. Johan tässä onkin oltu sisähoidossa kaksi ja puoli viikkoa!

Alkaa tosiaan kyllästyttää jo tämä osasto. Onneksi mulla on Emmi täällä, sen ansiosta elämä osastolla on helpompaa, kun voi häröillä toisen kanssa :D ♥

Sitten pitäisi keksiä miten aikaa kuluttais.. oon tehny tänään jo korujakin, piirtänyt ja kirjottanut. Alkaa taas ideat loppumaan.




2 kommenttia:

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.