tiistai 4. maaliskuuta 2014

Edistystä(kö)?

Tänään tapasin uuden lääkärini, joka JEEJEE, on kerrankin nainen ja muutenkin vaikutti ihan ok tapaukselta. Vaikkakin, ulkoilulupia ei herunut, hammaslääkäri piti perua, mutta huomiseen dkt ryhmään mä pääsen, saattajan kanssa... Ja jotain ihan huippua!! Mä pääsen huomenna mun terapeutin kanssa käymään kotona, - tämä juttu tosin maksoi kaikki mun kotona olevat ja apteekissa odottavat lääkkeet - ja sen jälkeen terppa vie mut ryhmään josta joku hoitaja hakee mut taksilla takas osastolle. Vähän epäilyttää pystynkö mä olemaan siellä koko kaksi ja puoli tuntia, mutta siitäkin sovittiin että mä vaan sitten soitan tänne osastolle ja mut haetaan sitten jos ja kun en pysty olemaan loppuun asti. 

Sain muuten ketipinorin kaveriksi tarvittaviin 10mg zyprexaa 2 kertaa päivässä. Lääkärin jälkeen otin yhen ja olenkin suurimman osan päivästä viettänyt puoliunessa. Se on kiva juttu se, että alan tälleen illalla heräilemään . 

Tänään oli terapiakin, joka meni kai paremmin kuin pitkiin aikoihin. Pieniä muistikatkoksia on, mutta uskoisin että suurimman osan muistan.

Eilinen ilta oli kaaos.. joka päättyi siihen että tämä 28v. kakara meni pyykkihuoneeseen ja otti kunnon kulauksen pyykinpesuainetta. Olipa harvinaisen fiksu juttu! Mun suussa maistuu edelleen pesuaine ja voin melkein tuntea kuinka mun sisukset kylpee vaahdossa. Kerroin tämänkin jutun tänään lääkärissä ja sit myös terapeutille. Tosin en ihan yhtä rehellisesti kertonut että se pesuaine polttelee edelleen kurkussa ja mahassa.

Bahhahah. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. 

Tuon saman tempun tein aikoinaan kelliksellä, nuorisolla. Siitä seurasi pari litraa herkkuhiiltä ja vuorokauden leparieristys. 
Siinäpä sitten makasin voimatta tehdä mitään muuta kuin kirota tätä paskaa maailmaa.

... eli sitä samaa, mitä mä teen edelleen, joka päivä.

Hetki sitten iski ihan mieletön viiltelyhimo! Ilman mitään syytä. Oltiin tupakkakopissa ja yhtäkkiä *naps*, tahtoo viiltääviiltäärepiäjaraastaa!! 

TAHTOO!!!!
 
Vaan mulla ei ole mitään millä sitä harrastaa. 

Kohta mä lähen tonne toimintaterapiahuoneeseen kaverin kanssa, katellaan vähän kynsilakkajuttuja.

Jospa huominen menis hyvin. Tosin mulla on aika kovat halut karata ... järki sanoo että aiheutan itselleni vaan enemmän hallaa jos karkuun lähen, mut sit taas toinen osa päästä sanoo että tee se, tee se, teeee se!!

Mut eka mä jännään sen kotikäynnin, nään mun pienet kissamussukat ♥ toivottavasti kollit ei oo kovin vihaisia mulle. Mä rutistan ja halaan ne ruttuun ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.