tiistai 21. lokakuuta 2014

Yölomalla

Ettepäs ikuna arvaa missä meitsi on! KOTONA! Tosin vain yölomalla, ja vähän tuntuu siltä että tuliko tämä liian aikaisin vai liian myöhään. Tuntuu todella hankalalta olla täällä vaikka onkin ihanaa olla eläinten kanssa. Nalle tosin on porukoilla, ajateltiin että se menee ihan sekaisin jos otan sen nyt yöksi kotiin ja vien huomenna taas hoitoon.

Mutta kissat on täällä ja molemmilla tuntuu olevan paljon asiaa ♥

Aamulla mulla oli hoitosuunnitelma. Yritin päästä kokonaan kotiin ja Taas kerran mua uhattiin tarkkailulla. Lähin ovet paukkuen huoneesta ja painelin samantien ulos kiehumaan ja porisemaan. Mutta jos nyt oikein muistan, niin hoito jatkuisin ainakin viikon vielä..

Tänään oli myös terapia, terppa oli sitä mieltä että uskoo että mä pärjäisin jo kotona ja jotenkin sitten mä ajattelin että oisko yöloman paikka. Mulle saneltiin ehdoiksi se että menen huomenna ryhmän kautta takaisin osastolle.

Ahdistaa niin että on vaikea hengittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.