keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Lääkehässäkkä

En tiedä mikä nyt on, mutta kaikki ärsyttää. Ensinnäkin mä pääsen tänään ryhmään, mutta en saa käydä kotona samalla reissulla. Tekisi mieli vaan jättää ryhmä väliin ja painella suorinta teitä kotiin. Ja jäädä sinne.

Mun lääkitys tuntuu todella sekavalta, en enää edes itse tiedä mitä mulla listalla menee. Luulisin että jotenkin näin se menee:

Aamu:
Ketipinor 200mg
Orloc
Somac

Päivä:
Ketipinor 200mg

Ilta:
Ketipinor 200mg
Leponex 225mg
Levozin 50mg

Tarvittavat:
Levozin, Truxal, Ketipinor, Serenase, Tenox

Leponex nostetaan hiljakseen aina 400mg: saakka. 

Se on vaan sellanen juttu, että koska mä olen lapsesta asti syönyt lääkkeitä, ne ei enää tehoa minuun. Annosten pitää olla todella suuria, että edes huomaa syövänsä lääkkeitä.


Eilen illalla sain rajun ahdistuskohtauksen. Kävelin tuolla ulko-ovella ja itkin. Huusin hoitajille että ne antaa mulle lumelääkkeitä, koska ne ei auta mua. Uhkasivat soittaa päivystävän paikalle jotta mut siirrettäis toiselle osastolle. Tulin huoneeseeni, hakkasin päätäni seinään ja itkin, itkin, itkin. 

Äänet huutaa pään sisällä, tapa tapa tapa. Kuole, ei sua kukaan kaipaa. Näen kaikkialla hämiksiä, ihmisten puhe kuulostaa oudolta.

Mä olen niin väsynyt tähän. En jaksaisi jaksaa enää yhtään.

En tiedä miten mä jaksan siellä ryhmässäkään olla. Ahdistaa niin että oksettaa. Ja pitäisi pystyä menemään bussiinkin. Huoh. Joka päivä tätä samaa, joka päivä sama taistelu, eri asioissa vaan.

Enkä mä jaksaisi enää yrittää, hengittäminenkin on hankalaa kun ahdistaa.

Väsynyt olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.