tiistai 26. elokuuta 2014

Lääkerumba jatkukoon

Eilen käytiin siis syömässä Cantina Westissä. Reissu meni ihan hyvin, saatiin sellainen pöytä mihin ei näkynyt muita asiakkaita joten muut ruokailijat eivät häirinneet. Ruoka oli hyvää ja sitä Todellakin oli riittävästi, melkein halkaisin itseni, hah.
Käytiin vielä jälkiruokakahvilla Ursulassa. Nam.

Ihmeiden aika ei todellakaan ole ohi, sain nimittäin jo nyt sossusta päätöksen ensi kuulle! Parasta on se, että ne ekaa kertaa maksaa mun hammaslääkärilaskun kokonaan! Ja kun ihmettelin miksei ole sähkölaskusta tullut päätöstä, niin ne olivatkin maksaneet sen sieltä ja unohtaneet laittaa mulle siitä tietoa. Joten se lasku on nyt maksettu kahteen kertaan. Sain myös maksusittarin lääkkeisiin ilman ruinaamista ja sitä mä tarvinkin, kerron kohta miksi.

Soitin Vantaan Energialle ja sovittiin että se mun maksama suoritus maksetaan mulle takaisin, tosin vasta vähän ajan päästä mutta kuitenkin. Sille rahalle olisi just nyt käyttöä, koska koiruudelta on nappulat lopussa, mut niillä on maksupäivä maanantaisin joten sille ei nyt voi mitään.


Ja miksi mä tarvitsen maksusittaria.. siksipä tietenkin että lääkitys muuttuu TAAS. Soitin äsken psykolle ja valitin ettei Serdolect toimi ollenkaan, mielialat vaihtelee hurjaa vauhtia päivän aikana ja harhat on edelleen samanlaisia, enkä mä nuku.  Päätettiin että lopetetaan koko Serdolect ja tilalle vanha tuttu Seroquel prolong, tänään 400mg ja huomenna 800mg. Samalla mun pitäisi vähentää ketipinorin käyttöä, ettei ketiapiinin määrä mun kehossa kasvaisi liian suureksi. Nythän mä saan ottaa päivässä 700mg ketipinoria, niin olisi hyvä jos määrä pysyisi 400mg:ssa. Saapi nähdä kuin käy.
Jos muutosta olossa ei  näy (parempaan suuntaan varsinkaan) niin sitten pitää ensi viikolla soittaa uudestaan. Tosin nykyinen lääkäri lähtee pois, joten puhelimeen vastaa toinen lääkäri, jonka nimi ainakin oli tuttu, että varmaan on ollut mulla joskus ennenkin.

Alkaa kyllä tosissaan nyppimään tämä lääkkeiden kanssa säätäminen. Vuosi jo mennyt eikä sopivaa lääkettä ole löytynyt.

Ai niin, kerroin psykolle että terppa on miettinyt onko mulla väärä diagnoosi, johon tohtori että se voi olla mahdollista, mutta skitsoaffektiivisella ja bipolla on hyvin saman tyyppinen lääkitys, että periaatteessa tässä kohtaa diagnoosilla ei ole niin väliä, mutta sanoi silti, että ehkä asiaa voisi tutkia.

Nyt pitäisi jaksaa raahautua sinne apteekkiin... paitsi että muistin just että mullahan taitaa olla seroja vielä jossain kaapissa, menenkin penkomaan...

2 kommenttia:

  1. Täälläkin noiden lääkkeiden kanssa kamppailu on loputon homma.

    Voimia <3

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.