sunnuntai 10. elokuuta 2014

Päivä Porkkalassa

Eilen oli oikeastaan ihan kiva päivä. Pitkästä aikaa. Lähdettiin aamusta äidin, iskän ja papan kanssa torille ja aamupalalla Ursulaan jonne myös mun kummisetä vaimoineen tuli. Sitten kurvattiin koko porukka Porkkalaan mökille uimaan ja oleilemaan.
En edes muista koska olisin viimeksi meressä uinut! Siitä on valovuosia. Meidän ranta on sikäli vähän huono että se on tosi pahasti levääntynyt, kun siinä niin harvoin uidaan, mutta eipä se lopulta niin hirveästi haitannut, siihen levään tottui aika nopeasti.









Huomenna on taas oma terppa vastaamassa puhelimeen ja torstaina vihdoin on terapia! Mutta siltikin, odottavan aika on pitkä.. todella, todella pitkä.

Tänään olen tehnyt kolme tilauskorttia, muuta en ole jaksanut. Olen yrittänyt nukkua, mutta koska uni ei ole tullut, olen katsellut Housea koneelta. Sellainen "en jaksa olla" päivä. Tekisi mieli vaan kadota.


Kohta alkaa kauan odotettu Bb! Harmi vaan ettei mulla ole varaa ostaa 24/7:kaa, ainakaan heti alkuun. Joka iltaiset koosteet tulee varmasti katsottua, mutta niistä ei näe kuin pienen osan talon tapahtumista..

Paljon olisi asiaa, mutta en nyt osaa laittaa ajatuksia paperille, joten jääköön tämä nyt..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.