torstai 14. elokuuta 2014

Diagnoosina sillisalaatti

Tänään siis alkoi terapia pitkän tauon jälkeen :) Olen siitä erittäin tyytyväinen. Oli ihan parasta nähdä terppaa ja puhua jutuista.. käytiin tosin aika pintapuolisesti läpi viikkokortit, puhuttiin myös eilisestä ryhmästä josta lähdin kesken pois, toisten ryhmäläisten käytöksen vuoksi. Terppa sanoi, että siinä tilanteessa olin toiminut oikein (puolustin toista ryhmäläistä.. tai jotain), mutta on väärin että mä joudun kärsimään kun toiset pöllöilee. En nyt jaksa selittää mitä tapahtui, mutta kaikki sai alkunsa jo viime viikolla ja eilen tilanne kärjistyi niin, että sekä minä että yksi toinenkin ryhmäläinen lähti kesken kotiin.
Siitä  puhuttiin jonkin verran.

Mutta sitten oli tärkeämpi asia jota terppa oli miettinyt.
Että onko mulla kenties täysin väärä diagnoosi.

Terppa on miettinyt, että mulla voisi olla skitsoaffektiivinen häiriö. Mulle on vuoden ajan etsitty sopivaa lääkitystä bipon hoitoon, mutta sopivaa lääkettä ei vain ole löytynyt. Harhat on ja pysyy.
Kun kysyin että mites sitten kun mulla on niitä hypojaksoja, niin terppa sanoi, että nekin kuuluvat skitsoaffektiiviseen.
Olihan mulla joskus ihan vähän aikaa tuo diagnoosinakin, mutta se otettiin pois.

Jotenkin pelottavaa että mun kaksisuuntaisuus ei olisikaan sitä, vaan jotain ihan muuta. Vai voisinko olla sekä bipo, epävakaa että skitsoaffektiinen?

Kammottavaa.

Pelästyin kun tajusin, että sittenhän mä en enää kuulu mielialahäiriöpolille enkä siis myöskään osastolle joutuessani pääsisi tutulle osastolle, vaan joutuisin ihan muualle. Tähän terppa totesi, että tästä tutusta osastosta tulee vuoden sisällä AVO-OSASTO! Siis WHAAT!?! Kuka neropatti sen on menny keksimään? Ja suljettu osasto olisi stadissa ja siellä sekaisin espoolaiset, vantaalaiset ja helsinkiläiset. Siis voi jee mä sanon.

Enmävaantajuaenkäymmärrä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.