lauantai 16. elokuuta 2014

Eilen musta tuli vanha

Eilen mä vanhenin. Olen jo 29v. Kamalaa!! :( Vietin päivän suurimmaksi osaksi peittojen alla. Iltapäivällä kävin veljeä avustamassa muutossa ja sitten kävin porukoilla syömässä ja kahvittelemassa.

Vanha vanha vanha vanha.

Tänään käytiin äidin ja veljen kanssa Oklahomassa syömässä, vähän niin kuin synttäriateria. Oli kyllä hyvää, mutta koska on lauantai, ravintola oli ääriään myöten täynnä ja siellä oli aika äänekäs polttariporukkakin. Se ahdisti, paljon.
Mutta joka tapauksessa, ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Nam.


On jo pidempään ollut fyysisesti omituinen olo. Väsyttää koko ajan, hengästyn ihan pienestäkin liikunnasta ja muutenkin on jotenkin huono olo. En jaksa tehdä mitään.
Varsinkin tänään on ollut erityisen vaikea olo, sen lisäksi että käytiin ravintolassa, käytiin sitä ennen kirppiksellä ja mä luulin että mulla menee jalat alta siellä kun oli niin vaikea olo. Välillä huimaa. Ja ei, ei johdu siitä että en söisi, kyllä mä syön. Ainut asia mitä en tee, on veden juonti. Veteen mä En koske. Mutta juon kyllä muuta.

Ensi viikonloppuna mun veli muuttaa lopullisesti (naapuri taloon) ja samalla voitaisiin hakea mulle ruokapöytä ja tuolit, mun kaverin sisko lupas ne mulle kun ei itse tarvitse ja mulla ei ole ruokapöytää ollenkaan, kun otin sen askartelukäyttöön..

Epätodellinen olo. Tuntuu kuin olisin kuplassa. Kaikki äänet tuntuvat tulevan toisesta ulottuvuudesta.

Huomenna on sunnuntai ja ihan kohta on taas keskiviikko ja pitäisi ryhmään mennä. Ei vois vähempää kiinnostaa. Mua pelottaa mennä sinne, viime viikkoisen jälkeen.

Torstaina on terapia ja sillon saan tietää, saanko mä jatkaa dkt:ta vielä, vai päättyykö se tähän.

Pelottaa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.