sunnuntai 24. elokuuta 2014

Vauhdikas viikonloppu

Perjantaista asti on ollut vauhdikas olo. Tällä kertaa siitä on ollut hyötyäkin, nimittäin eilen kun veljeni muutti, olin auttamassa eikä virta loppunut kesken, vaikka koko päivä siinä menikin.

Haettiin eilen myös mulle kaverilta ruokapöytä ja tuolit. Mun edellinen ruokapöytäni toimittaa askartelupöydän virkaa makkarissa, joten mulla ei ruokapöytää vuoteen ole ollutkaan, nyt vihdoin taas on :) Se on juuri sopivan kokoinen pieneen keittiööni.


Perjantain muistan aika sumuisesti, mutta muistan selvästi sen puolituntisen, jolloin olo oli erittäin euforinen. Istuin tossa sängylläni ja hymyilin, kuplin hyvää oloa. Ajattelin että mä voin tehdä mitä vaan eikä mikään enää koskaan epäonnistu. Elämä on ihanaa ja minua terveempää ihmistä saa hakea.

Se kesti hetken, kunnes laimeni. Olin erittäin ahdistunut, mutta tuntui kuin päässäni olisi ollut miljoonia muurahaisia kipittämässä edestakaisin poluillaan. Tunsin itseni muurahaiskeoksi.

Ajatus rientää edelleen ja on levoton olo.

Tänään oltiin serkun synttäreillä, jotka olivat sitten vähän minunkin synttärit siinä ohimennen. Sain kukkiakin! Ja serkku oli leipononut mulle tiikerkakun ♥ Huomenna mennään mummin, papan ja serkun kanssa syömään Cantina Westiin. Tänä vuonna oli minun vuoroni päättää mihin mennään, ja tuolla ollaan oltu kerran aikaisemminkin, joten tiedän sen olevan hyvä paikka.
Vähän kyllä ahdistaa taas julkinen syöminen, mutta kaipa se menee..



Tänään koittaa kohta vuoden kohokohta! Vartin päästä alkaa Bb ja mulla on 24/7! Ah onnea :D Ja huomenna telkkuun palaa Salatut elämät ja vihdoin, vihdoin voi todella sanoa että syksy on alkanut ja piinaavan kuuma kesä alkaa olemaan takanpäin.
Joskin kesästä muistuttaa hiton kiukkuiset ampiaiset jotka yrittää väkisin mennä suuhun....

Nyt se on varmaan lähettävä varaamaan paikkaa katsomosta jotta näkee bb:tä sekä telkusta että koneelta.. hahhah.. hyvästi elämä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.