tiistai 9. syyskuuta 2014

Yöllisiä tapahtumia

Heräsin viime yönä kahden aikaan kamalaan räminään. Luulin että joku on mun parvekkeella ja hakkaa ikkunaa kivellä. Siltä se kuulosti. Lopulta kun uskalsin nousta ylös, kuulin surullista nau´untaa ja tajusin että Rumba oli jäänyt parvekkeelle kun nukkumaan mennessä suljin oven. Avasin oven ja reppana ampaisi kuin salama sisälle ja hyllyn taakse piiloon.

Miten mä saatoin olla niin huolimaton etten tajunnut kisun olevan partsilla? :(

Tuli niin kamala olo että piti itkeä enkä meinannut saada unta uudestaan mitenkään. Lepyttelin kisua sitten herkuilla joita se ei normaalisti saa, ja ehkä sain erehdykseni anteeksi.

Sitten kun mä vihdoin nukahdin uudestaan, näin unta että olin sekalaisessa sakissa, kaikki tuntemattomia ihmisiä. Oltiin jossain autiossa talossa jossa oli vihko pöydällä, missä oli numero 212 joka tarkoitti jotain tappavaa ruttoa. Sen numeron oli tarkoitus kertoa että siinä talossa asuneet ovat saaneet sen ruton ja se talo on vaarallinen paikka. Vaikea selittää unta näin kirjoittamalla.. siinä oli myös kaivo, jossa oli vettä joka kuohui ja kupli jotain vihreää ällötystä.

Uni oli niin kamala että vieläkin ahdistaa. Eihän se näin kirjoittamalla välity sellaisena kuin mä sen koin, mutta toivon etten enää näe moisia unia. Mielummin valvon kun katselen painajaisia.

Nukuin siis viime yönä jonkin verran, mutta ei sitä voi tälläkään kertaa levoksi sanoa.

Pitäisi soitella sille psykiatrille, mutta kun en uskalla. Pelottaa tarttua puhelimeen. Oli ihan riittävän kamalaa kun piti soittaa huoltomiehelle ja sopia aika koska ne tulevat tekemään huoneistotarkastuksen. Lappu asuntojen tarkastuksesta on tullut jo pari viikkoa sitten, huomenna alkaa ja mä sain vasta äsken soitettua ja sovittua tarkemman ajan, ei tänne voi kukaan tulla niin etten mä ole paikalla, koska on toi koiraeläin.
Tulevat sitten perjantaina klo 9.00 ja mä en tiedä miten mä pääsen ylös niin aikaisin!

 Eilen oli hetken hyvä olla. Kävin E:n luona ♥ Viimeksi ollaan osastolla nähty. Oli ihan huippua :) Toivottavasti tavataa pian uudestaan!

1 kommentti:

  1. Oli kiva kun olit käymässä! :) Ja eiköhän tuo kisu anna anteeksi pienen unohduksen kun saa vähän herkkuja ja hellyyttä ;)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.