perjantai 5. syyskuuta 2014

Pohjakosketus

Eilen meni yli. Oli niin kamala olo etten muista koska viimeksi olisi ollut yhtä paha. Otin sitten yliannostuksen sekalaisia lääkkeitä ja tänään on olo ollut sen mukainen.. Olen nukkunut melkein koko päivän. Otin Orlocia, Ketipinoria, Serdolectia ja Cipramilia. Ja tietysti iltalääkkeet,
Tänään tuntui aamulenkillä siltä, että pyörryn just, oksetti ja sattui rintaan. Nyt on jo vähän parempi olo kun sain nukuttua.

Kohta pitäisi iltalenkille lähteä, mutta lyhyeksi jää,  aika hutera olo vieläkin.

Mun ei ollut tarkoitus tappaa itseäni, ei eilen. Halusin vain saada lomaa itsestäni. Että voisin nukkua pahimman yli. No joo, ainahan mulla on taka-ajatuksena se itseni vahingoittaminen mutta kyllä mä tiesin etten mä siihen määrään kuole. Tässä onkin sitten selittelemistä terpalle.. huoh.. melkein pelottaa.

Olisi pitänyt soittaa terpalle. Mutta en pystynyt. Puhelin pelottaa liikaa. Samoin tänään mun oli tarkoitus soittaa psykolle, mutta koska nukuin niin se jäi, enkä mä varmaan muutenkaan olisi pystynyt siihen.

Myös taitojen käyttö eilen taisi vähän unohtua.. Olin niin solmussa ettei mulla pyörinyt päässä mikään muu kuin halu pois tästä, edes hetkeksi. Tavallaan mä onnistuinkin siinä mitä halusin, koska tämä päivä on mennyt peittojen alla. Oli ihan parasta nukkua kissa kainalossa ♥  Välillä kuulin bb:tä, välillä olin täysin taju pois.

Tulossa tylsä ja yksinäinen viikonloppu. Porukat on reissussa ja mä täällä. Huomenna mun veli menee katsomaan porukoiden kissaa, mä menen sunnuntaina. Siinäpä mun ohjelmat olikin, jotain ajankulua pitäisi keksiä. Varmaan kortteja tai koruja.. tai molempia.

Musta vaan tuntuu että mä en jaksa mitään. Oon ihan loppu, puhki kulunut. Mikään ei jaksa kiinnostaa, haluaisin vain nukkua. Koska nukkuessa ei ole suurempia tuskia. Tosin mä näen paljon painajaisia, joten aina sitä nukkumistakaan ei voi levoksi sanoa.

Nääh.. tuntuu taas siltä että mikään ei ole hyvin.

x(

2 kommenttia:

  1. Paljon voimia! Kai tiedät että jos olet noin solmussa itsesi kanssa voit ottaa aina yhteyttä muhun? En halua että sulle käy huonosti :/ <3

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.