torstai 13. marraskuuta 2014

Narinaa

Olen huomannut että blogini on saanut uusia lukijoita, kiitos teille kaikille jotka jaksatte valitustani lukea ♥

Eilen ei ollut ryhmää. Heräsin aamulla viestiin jossa kerrottiin että ryhmää ei voida pitää koska toinen ohjaajista on sairastunut ja sijaista ei saatu. Olin varsin tyytyväinen ettei tarvinnut lähteä.

... ajattelin nimittäin, että TÄNÄÄN mä siivoan täällä! Mikä vitsi! Sain mä sentään tiskattua, mutta siihen mun siivoukset jäi. Otin parin tunnin päikkärit ja sitten menin porukoille syömään.

Että se siivouksesta sitten.

Nyt mulla olisi pari tuntia aikaa siivoilla ennen kuin lähden hammaskiven poistoon. Ahdistaa jo valmiiksi siitä tuleva lasku. Oletan että tämä on aika kivuton toimenpide joten pakotan itseni pysymään rauhallisena, pitää kyllä varmaan ottaa Serenase ennen kuin lähen.

On jotenkin epämukava olo.

Rahattomuus ahdistaa ja inhottaa. Kuukaudesta toiseen sama laulu. Seuraavan kerran tulee rahaa vasta reilun viikon päästä ja koiralla alkaa olemaan ruoka lopussa. Puhumattakaan ihmiselle kelpaavasta ravinnosta.

 Ai niin, sain kirjastosta vastauksen. Ikävä kyllä siellä ei voida järjestää koru/korttimyyntiä. Hiisi, missä mä noita tekeleitäni alkaisin myymään?! Turhauttaa tehdä yhtään mitään uutta, kun entisiäkin on kaikki paikat pullollaan. Ja sitten jos mä en tee mitään, ahdistun ja masennun entisestään.

Huoh. Mut jospa sitä nyt ottaisi ja tekisi yhden asian kerrallaan; siivoan tämän pöydän.

2 kommenttia:

  1. Entäpä Facebook, jos myisit vaikka sitä kautta ? Perustat sinne jonkun oman sivuston jonka kautta myyt ?

    VastaaPoista
  2. Tassu tekeleet löytyy facebookista: https://www.facebook.com/TassunTekeleet

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.