sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Kotona olemisen vaikeus ja ihanuus

Ihmeen helppoa on olla kotona. Ehkä useiden lomien ansiota. Välillä tulee vielä sellasia "ahaa"-elämyksiä, mm. kahvin keiton suhteen. Osastolla saa keittää omia kahveja klo 9.00-18.00, on ihan huippua kun saan keittää kahvia vaikka kymmeneltä illalla jos siltä tuntuu x)
Kivaa on myös se, että saan ihan itse päättää mitä mun telkkarista katsotaan. Ei tarvi tapella ohjelmista.

Kummallista että osastolla mä heräsin joka ikinen aamu ennen kuutta. Kävin savuilla ja menin takaisin nukkumaan, mutta nyt kotona mä herään vasta yhdeksän jälkeen.

Olin porukoilla sekä eilen että tänään, huomenna on äidin synttärit, saatan mennä siis huomennakin ainakin kahville.

Ahdistaa rahattomuus. Tiistaina onneksi tulee rahaa, mutta iso osa menee velkojen maksuun. Ostin kissoille uuden hiekkalaatikon, oli Mustissa&Mirrissä tarjouksessa sellanen luukullinen hiekkalaatikko. Jos vaikka hiekat pysyisi vähän paremmin siellä laatikon sisäpuolella. On tosin eri asia sitten osaako mun kollit sellasta käyttää. No, se selviää...

Äänet ovat tänään olleet äärimmäisen rasittavia, koko ajan pitää ohjeistaa mun tekemisiä. Äänet haukkuvat ja uhkailevat. Vettä en uskalla vieläkään juoda ja se on vähän huono juttu nyt kun ei ole rahaa ostaa edes mehua.

Väsyttää, tekisi mieli jo nukkumaan. Mutta kohta alkaa Bb talk show...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.