torstai 2. heinäkuuta 2015

TEKO:n kotikäynti

Tänään oli se pelottava päivä, jolloin kaksi vierasta ihmistä (TEKOsta) tuli mun kotiini tiirailemaan. Jännitti ja pelotti etukäteen ihan mielettömästi, vaikka ei tämä ollut todellakaan eka kerta kun hoitajia käy mun kotona. Jälkihuollossa se oli viikottaista, mutta siitä on jo kauan.

Toisen heistä olin tavannut kerran, HM:n vastaanotolla, mutta toista - joka ei muuten edes esitellyt itseään, en ollut koskaan tavannut. Olivat tässä vajaan puolituntia. Uusi aika tulee tekstarilla, ehdottivat mulle ensi viikon perjantaita klo 10.00 mut mä vasta heräilen sillon..
Sovittiin että he selvittelevät paikkoja joissa mun kannattaisi käydä, siis esim. Vantaan klubitalo. Siitä oli puhetta HM:kin kanssa että käydään tutustumassa siellä HM:n loman jälkeen. Sama kai se on käydä, enhän mä siinä mitään menetä, mutta en jaksa uskoa että mä kävisin missään muualla kuin polilla..

Kerroin heille ailahtelevasta mielialastani ja että lääkeyliannostus pyörii jatkuvasti mielessä ja että äänet yllyttää itsetuhoon. Sanoivat sitten että voin soittaa heille jos tilanne pahenee. Varmaan soitan joo, ihan täysin vieraille ihmisille! Kun tutuillekin soittaminen on hankalaa..

Oli tosta kotikäynnistä hyötyäkin, sain nimittäin pitkästä aikaa siivottua kunnolla. Imuroin ja pesin kylppärin, tiskasin ja pyyhin pölyt. Nyt kun jaksaisi joka päivä siivota vähän, niin ei pääsisi kämppä sellaiseen kaaokseen mitä se oli..

Bataattiranet uunissa, nälkä... Saa nähdä onnistuuko, ekaa kertaa kokeilen.

Pitää käydä ensi viikolla ostamassa leipomisjuttuja, aion kokeilla tehdä vegaanisen kuivakakun synttäreille, jos vaikka eräs vegaani tulisi paikalle ;)


4 kommenttia:

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.