lauantai 25. heinäkuuta 2015

Mökkeilyä

Oltiin äidin ja iskän kanssa yötä Porkkalassa. Nalle oli tietenkin mukana. Torstaina mentiin heti aamusta ja eilen illalla tultiin kotiin. Olisin viihtynyt pidempäänkin.. Torstaina oli vähän huonompi keli, satoi vettä melkein koko päivän, illaksi onneksi lakkasi. Iskä oli ostanut meille matoja jotta päästiin onkimaan :D Iskä ei erityisemmin onkimisesta välitä, mutta minä ja äiti ongittiin, tosin laihoin tuloksin. Jotenkin rentouttavan näköistä kun koho pomppii vedessä. Pieniä sinttejä saatiin, mutta heitettiin ne takaisin mereen kasvamaan.
Eilen oli parempi ilma, aurinko paistoi mutta tuuli oli kova, onkimisestä ei sen vuoksi tullut mitään. Mutta mä kävin uimassa! JEE! Talviturkki tuli vihdoin heitettyä mereen. Koirakin kävi kahlailemassa, mutta sehän ei tykkää uimisesta.







Nyt ei sitten ole tiedossa mitään erityistä. En tiedä lähteekö porukat vielä mökille, iskällä on enää ensi viikko lomaa. 

Ja mua ahdistaa. Lääkkeet loppuu ennen kun mä saan rahaa ostaa lisää. Olisi pakko  saada Somacit koska mua närästää niin että järki on lähteä ja Leponexitkin on lopussa, ne tosin ei paljoa maksa kun on se erityiskorvattavuus, mutta silti on ongelma saada niitä lisää. Huoh.. aina sama laulu :( Sähkölaskukin pitäisi jotenkin maksaa, varmaan siirrän sen maksamisen elokuun eläkkeeseen. Tai siis siirrän, pakkohan se on. 

Ensi viikolla ei ole onneksi mitään tapaamisia. Seuraava polikäynti on vasta 3.8 mutta painotettiin että jos yhtään tuntuu siltä että tarvisi jutella, pitää soittaa hoitajalle polille. En todellakaan soita. Mua ahdistaa puhua puhelimessa vieraan ihmisen kanssa. 

Väsyttää...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.