tiistai 7. heinäkuuta 2015

LevOTtomUutta IlmaSsa

Huomenna on taas Teko:n kotikäynti. Mua ahdistaa ihan mielettömästi päästää tänne vieraita ihmisiä. Ja sitten muka pitäisi puhua niiden kanssa jotain? Mä en jaksa tätä! Tietyin väliajoin joutuu aina aloittamaan alusta kun tulee uusia ihmisiä. Oon miljoona kertaa joutunut kertomaan elämän tarinani enkä mä jaksais enää. Se tuntuu niin turhalta kun tietää, että ihmiset voi milloin tahansa vaihtua ja uudet tulee tilalle.
Mulla on lääkärinkin vaihtunut vuoden sisään varmaan viisi kertaa. Ja aina kun uusin reseptin, sen on uusinut joku ihan vieras nimi.

Heinäkuussa pitäisi tavata lääkäriä, koska mun kuntoutusraha loppuu syyskuussa. Oli vähän puhetta, että jos sitä haettaisiin nyt suoraan kahdeksi vuodeksi.

Muutaman päivän on ollut todella levoton olo. Haluaisin tehdä jotain, mennä johonkin, olla jonkun kanssa, riehua ja sekoilla. Tuntuu, etten jaksa olla paikoillani, mutta samalla tunnen itseni niin väsyneeksi etten jaksa mitään.

Kävin perjantaina terassilla juomassa pari kaljaa, eka kerta tänä kesänä. Oli niin paljon ihmisiä ettei meinannut ollenkaan kuulla mitä kaveri vastapäätä pöytää jutteli.

En tiedä mitä tekisin tälle kummalliselle levottomuudelle. No kävin mä eilen illalla parin tunnin lenkillä ja tänään tunnin aamulenkillä. Mutta ei se auttanut. Olen yrittänyt  rauhoittaa itseäni katsomalla Netflix:stä Pakoa mutta on todella hankala keskittyä siihen. Olen myös printannut netstä aikuisille tarkoitettuja värityskuvia, mutta niihen keskittyminen on lähes täysin mahdotonta.

Mua vähän pelottaa tämä tilanne, koska kun aikaisemmin on ollut tälläisiä levottomia oloja, ne on aina päättyneet hyvin huonosti.. nyt ei ole edes puhelintukea mitä hyväksikäyttää. Olisi selviydyttävä yksin ja ilman tuhoavaa käytöstä....


2 kommenttia:

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.