keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Kesävalitus

Jotenkin ei tunnu kesältä. En tiedä miksi, mutta jotain puuttuu. Onneksi ei ole ollut helteitä. Nekin varmasti tulevat vielä, mutta toistaiseksi ilmasto on ollut minulle sopivaa. Keskikesän juhlaakin saadaan viettää tuleavana viikonloppuna. Itse pakkaan äidin + äidin kissan ja koiran autoon ja kurvailen Keski-Suomeen viikonlopuksi. Ja kyllä, aion juoda itseni humalaan. Mulla on jo Fresita pullo jemmassa.

Kuva netin ihmeellisestä maailmasta.

Eilen tapasin terpan vikan kerran ennen hänen KAKSI KUUKAUTTA kestävää lomaa. Voi jee mä vihaan kesää! Kaikki on lomalla, terveyskeskuskin menee kiinni ja labraan pitää raahautua tiksiin. Polin hoitaja johon vasta yritän tottua, jää kolmeksi viikoksi lomalle.  Tosin mä tapaan sen ajan Tekon tiimistä hoitajia, tulevat 2.7 kotikäynnille. Tämä Teko on sellanen kriisijuttu, että jos on hankalampi vaihe niin he puuttuvat peliin ja saa lisätukea heiltä. En ihan osaa selittää, mutta jotenkin noin se meni. Heitä voi käydä tapaamassa polilla tai sitten voidaan mennä vaikka ulos kävelylle. 

Eilen oltiin tosiaan terpan kanssa ulkona, hän otti koiransa ja minä otin koirani, mentiin tohon läheiseen koirapuistoon. 

Ahdistaa taas niin paljon että järki on lähteä. Ensinnäkin rahattomuus. Miten hitossa mä selviän heinäkuuhun asti kun rahaa ei taas ole kuin parikymppiä tilillä. Alkaa niin kypsyttämään tämä ainainen rahattomuus, koskaan ei voi tehdä mitään tai käydä missään, kun kaikki maksaa. Jos haluais vaikka käydä juomassa limpparia terassilla, niin turha luulo, ei ole varaa siihenkään. Ei sillä että mä haluaisin, joisin mielummin kahvia, tuli vaan ekana mieleen :) Täytyy toivoa että koiralla riittää eväät heinäkuuhun asti,

Ja toinen ahdistuksen aihe on tosiaan tämä kesä ja ihmisten lomat. Tietenkin kaikki ansaitsee lomansa mutta silti.

Viikonloppuna oltiin Porkkalassa koko päivä. Oli tosi lämmin. Ja mun serkun ihana Samojedin pentu oli siellä myös ♥ Se oli niin syötävän suloinen! Valkoinen karvakasa josta sojotti neljä jalkaa ja pieni häntä. Voiiiih... Kävin kahlaamassa meressä, uimaan ei todellakaan ollut asiaa, vesi oli vielä jäätävän kylmää. 

Porkkalasta

Huoh.. pesukone laulaa, ja mua pelottaa. Mä en tiedä miksi ja mitä mä pelkään, mutta pesukonetta kammoksun. Pesen pyykkiäkin yleensä vain kerran viikossa, ja sillon on oltava telkkari auki ja musiikki päällä etten kuule sitä pesukonetta. Tämäkin on sellainen sarjassamme kummalliset pelkotilat.. hohhoi..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.