tiistai 23. kesäkuuta 2015

Juhannus

Juhannus oli ja meni. Perjantaina oltiin jo kymmenen jälkeen perillä mökillä, lähdettiin kotoa kahdeksan jälkeen. Matka meni oikein jouhevasti, ei ollut lainkaan ruuhkaa.
Perjantaina oli ihan hyvä sää, aurinko nyt ei juurikaan näyttäytynyt, mutta ei myöskään satanut, lauantaina saatiin sitten kaatosade niskaan.

Maalla oli myös mun pikkuserkkujen koira Etta, ihme kyllä koirat ei juurikaan välittäneet toisistaan, joka on tietysti parempi kuin se että olisivat tapelleet.

Alkoholia kului, mutta en missään vaiheessa ollut oikeastaan humalassa, join hitaasti mutta varmasti ;)

Sunnuntaina lähdettiin jo aikaisin ajamaan kotiin, vältettiin siis ruuhkat silläkin kertaa. 







Olisin voinut jäädä maalle pidemmäksikin aikaa, jo pelkästään siksi että siellä ei varsinaisesti tarvitse rahaa. Mä oon niin PA että ihan hirvittää. Olen nyt yrittänyt syödä sen mukaisesti mitä mulle on "opetettu" DKT:ssa, mutta se on vähän hankalaa kun ei ole rahaa millä ostaa sitä evästä. Huoh.

Maalla on mukavaa, niin se vain on. Ainakin kun siellä käy vain kerran vuodessa, ei ehdi kyllästymään ja pitkästymään.

Eilen oli poli, seuraavan kerran joskus kolmen viikon päästä. Teko tulee kotikäynnille 2.7 mutta muuten ei ole sovittu mitään tapaamisia. Mä haluaisin pitää kesälomaa näistä tapaamisista mutta polin hoitaja HM oli vähän toista mieltä. Blaah.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.