lauantai 8. elokuuta 2015

Sorsia ja karjalanpiirakoita

Torstai oli pitkään odottamani päivä. Tapasin nimittäin terapeuttini piiiiitkän tauon jälkeen ♥ Oli ihan parasta. Juteltiin yli tunti, vaikka siihen oli varattuna aikaa 45min.
Halattiin pitkään. L oli ylpeä siitä etten ole vahingoittanut itseäni kertaakaan koko loman aikana! Siis uskomatonta tosiaan, en ole tarttunut terään kuukausiin vaikka mieli on tehnyt. Lääkkeetkin olen ottanut niin kuin pitääkin, ei yliannostuksia.
Seuraavan kerran tavataan vasta syyskuussa enkä mä tiedä miten selviän sinne asti.

Oltiin kahtena päivänä rannalla tällä viikolla. Sain ihan mielettömät rusketusrajat ja toi mun ihottuma on paljon parempi nyt! Sitä on todella vähän.





Enää viikko armonaikaa. Sitten mun kuuluisi olla aikuisten oikeesti - oikeesti aikuinen. Nyt on jo meneillään synttärivalmisteluita, ollaan leivottu äidin kanssa vegaanisia karjalanpiirakoita ja Valiolta tilattu iso kasa leivonta-aineksia. Muuten ihan kivaa, mutta näihin valmisteluihin menee ISO KASA RAHAA. Jota mulla ei ole. Joudun jättämään osan lääkkeistä apteekkiin (somac ja orloc) joten tiedossa on ankaraa närästystä ja sydämen tykytystä.


Ensi viikolla on siis psykiatrin aika. Terppa olisi halunnut tulla mukaan, mutta hänen työvuorot eivät sovi yksiin psyka-ajan kanssa :( Olisi ollut mulle helpompaa jos L olisi päässyt mukaan. Onneksi HM kuitenkin tulee, ettei mun tarvi yksin olla täysin vieraan ihmisen armoilla. Tarkoitus on tehdä kuntoutussunnitelmaa b-lausuntoa varten. HM antoi mulle mukaan tollasia lomakkeita joita mun pitäis täytellä. Se on vaan kovin hankalaa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.