lauantai 22. elokuuta 2015

Juhlat on juhlittu

Juhlat on juhlittu ja arkeen on palattu. Omasta mielestäni pippalot sujuivat hyvin, melkein kaikki kutsutut saapuivat paikalle ja mä olen siitä kovin iloinen :)
Tarjolla oli kaikenlaisia herkkuja ja KAIKKI tehtiin äidin kanssa itse.





Illalla käytiin baarissa ja olin juuri niin humalassa kun toivoinkin :D Käskettiin juhlia kuten 30 vuotta täyttävän kuuluu ja näin tein ;D

Pinacolada, Nam :P


Sain ihania lahjoja, kuten kauan toivomani tabletin <3 Sain myös kausikortin Korkeasaareen, lahjakortin citymarkettiin, rahaa, värityskirjan + värikynät.
Olen jo shoppaillut kaikenlaista tarpeellista, pesuaineita, vaatteita, mutta kaikkein fiksuin sijoitus saapuu vasta parin viikon päästä. Eli tilasin sähkötupakan. Aion uuteen vuoteen mennessä lopettaa tupakkoinnin kokonaan, tarkoitus olisi siis päästä irti myös siitä sähkötupakasta.

Uudet popot 

Tämä viikko on ollut hankala. Koko ajan ahdistaa ja yhtenä päivänä sorruin ja tartuin terään. :( En ole melkein vuoteen viilellyt ja nyt sitten lankesin. Huoh :(
Tällä viikolla piti olla aika hoitajalle, mutta kun olin menossa sinne, polilita soitettiin että hoitaja ei ole paikalla ja aika perutaan. Eihän sille mitään voi jos on kipeä, mutta mua silti ärsytti kun heräsin ihan turhaan niin aikaisin ja olin jo matkalla polille.

Torstaina kävin äidin kanssa stadissa. Äidillä oli joku lääkärikäynti siellä, niin mä lähin seuraksi mukaan. Käppäiltiin muutama tunti siellä, käytiin syömässä ja Sinellissä mistä lähti mukaan kaikenlaista askarteluhärpäkettä :P

Havis Amanda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.