lauantai 3. tammikuuta 2015

Nuhanenä kuittaa

Voi vee että mua ottaa päähän! Joskus alkuviikosta alko aivastuttamaan ja nyt on täysi tauti päällä. Nenä on tukossa, kurkku kipee ja kaikkee. En jaksais :(

Vuoden vaihtumista juhlittiin kosteissa merkeissä mun tädin luona. Siellä oli aika paljon porukkaa. Ukot pelasivat alakerrassa bilistä ja me akat yläkerrassa Aliasta. Tosin kävin mä pari bilispeliä ottamassa kummisedän kanssa.
Ja siinähän kävi sitten niin että me jouduttiin kävelemään kotiin kun taksia ei saatu. No, koira sai kunnon lenkin. Muuten olisi ollut ihan kivakin kävellä, mutta olin jo silloin aika kipeä ja ulkona super liukasta.
Vaan terppani sanoin "mikä ei tapa, se vahvistaa". Sopii tähän kohtaan kyllä.

Olen nyt parina päivänä soitellut terpalle. Ahdistaa tää pitkä tauko :( Ja moni muukin asia, josta ei ole turvallista kirjoittaa näin julkisesti.

Eilisen ja tän päivän olen vain maannut. Tai tänään kävin aamupäivällä Lidlissä kun kerran kyydissä pääsi, muuten en ole tehnyt muuta kuin lahonnut sohvalla.

Sovittiin mun serkun kanssa että mentäisiin maanantaina leffaan. Saa nähdä onko musta lähtijäksi..

Nyt tekemään sitä jossa olen tällähetkellä parhaimmillani -> Sohvalle.

4 kommenttia:

  1. Meilläkin on ollut ihan hirveät flunssat päällä. Mulla alkoi tämä viimeisin viikkoa ennen joulua ja nyt alkaa hellittämään, sitä ennen ehdin olla ehkä viikon terveenä.

    Paranemisia! <3

    VastaaPoista
  2. Pikaista paranemista sinulle Paula ��

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, vielä kivempi jos käynnistäs jäljen jätät.